if you fuck around i will make you, break you

tjolavippen. gud vilken fin morgon jag har haft. vaknar som vanligt av alarmet kl 10 och är påväg upp när någon sliter ner mig i sängen igen. säger nej nu ligger du kvar här och kramas i fem minuter innan vi går upp och gör frukost. okej tänker jag som har lite svårt att motstå christoffers varma hud. så jag kryper ner bredvid honom igen och efter en stund märker jag hur han ligger och tittar på mig. så viskar han hur kan jag förtjäna en så fin tjej som dig? finns inget bättre än att få vakna så här! sen åt vi frukost och skrev en matlista och nu står han i duschen. när han är klar ska vi åka och storhandla :)

idag ska vi baka också wiho pax att slicka skålen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0