holes in my dreams

sicken duktig housewife jag har varit idag alltså, helt sjukt. dammat, damsugit, bytt sängkläder, tvättat två tvättar och lagat korvstroganoff. för första gången. och ni kan ju tänka er att jag även låg på den nivån att det var första gången jag ens fräste lök så wooohooo, det vart riktigt gott! blev till och med godkänd av matvraken jag bor med :):)
nu sitter jag bara och väntar på att christoffer ska komma hem så jag får pussas lite. spelar ingen roll hur trött han är efter en så här lång jobbdag. han får ta en dusch och käka min fina korvstroganoff-matlåda som jag gjort iordning men sen är han all mine, och det hoppas jag att han är beredd på.

bokat hotell till de fyra första nätterna i thailand har jag gjort idag också. så nu ska jag och josefine bo på baan purr (bananporr) och rocka loss med thaiarna.
har räknat ut att det är 19 dagar kvar till inflyttningsfesten (finbesök!!), 44 dagar tills vi åker till thailand, 63 dagar till min 20årsdag och enbart 67 dagar kvar av 2010.

sug på den du

Kommentarer
Postat av: Natalie

67 dagar!? Eh, tack för stressen!

2010-10-25 @ 20:50:47
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ska jag vinna över dig? 5 veckor till första advent och 2 månader till julafton! WHOOPA!

2010-10-25 @ 21:03:38
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: cuz

hahaha alltså banan-porr is the place 2 be!! =) men du glömde nämna att det BARA är 2 dagar tills jag fyller 25 woohoohooo så vi lär ju köra en ihopslagen 45års fest ala thailand där nere!! de kommer bli klockis, men du när hade du tänkt att anlända hit? antar att du e med på seminariet nu så du kommer dan innan el?? PUSSELIPUSS

2010-10-26 @ 07:10:00
Postat av: malin

josefine, seminariet är ju den 8e kl 18-21 så nej jag hoppar nog det för att slippa lifta till thailand haha jag kommer till uppsala den 6e så har jag 7e på mig att packa kappsäcken haha och 45årskalas skulle jag inte banga på!

2010-10-26 @ 11:53:44
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Moa

Är sååå avis! Är de du o jossan hela resan?

Ska ni åka runt..skriv lite mer om resan i din fina blöögish..plz!



Puss&Kram

2010-10-26 @ 15:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0