a monkey needs to dance and so do you

hej på er. nu är jag hemma igen efter några timmar i nordstan med fredrika. blev lunch på ett kinesställe som tyvärr inte på långa vägar får lika fina betyg som dragon palace i uppsala men som ändå fick duga. nipples stora som hela jävla hus fick man dock till sin kyckling så det var ju pluspoäng........
hur som helst så kan man väl säga att det är sånt här jag saknar här i göteborg. att lite spontant kunna ses över en lunch eller så, det är ju svårt när de flesta man känner är 45 mil bort. måste garanterat skaffa mig några kompisar på den här sidan av landet också annars kommer jag gå under!

nu ska jag sticka upp och hjälpa till att laga korvstroganoff, later dudes <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

kanske världens finaste låt i titeln också (:

2010-10-03 @ 01:49:04
URL: http://visomarpita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0